30 grudnia 2014

Ufok dokończony :)

Jest, jest, jest!!!!!!!!!!!
Udało się!! Wkońcu się zmobilizowałam i dokończyłam ufoka - ogoniastego dla córki NAtalki.
Jak widać troszkę trwało jego skończenie, ale warto było.
Pewnie powstały szybciej ale jakoś wakacje nie sprzyjały dzierganiu,a  później od sierpnia wróciłam do pracy, tzn dostałam nową pracę. I powiem Wam, że choć to ciężka praca bardzo ją lubię. I nie wyobrażam sobie znowu siedzieć na bezrobociu. Fakt miałabym więcej czasu na robótki, ale jednak wolę pracować.
TAk więc ogoniasty powstał na drutach 3,5 mm z włóczki Yarn Art Jeans kolor 33. Skład włóczki 55 % bawełna i 45 % akryl. W 50 g włóczki jest 160 m, a zużyłam 3,5 motka.

Oto on :) Chociaż przyzna że modelka nie bardzo chciałą współpracować co widać po ostatniej minie.



Obiecałam Natalce że jak skończę jej ogoniastego to nauczę ją robić na drutach. I oto jej początki

Tymczasem biorę sie za kończenie kolejnego ufoka, srebrnej chusty.

Następnie w planach nawiniecie na motki wygranej włóczki i pewnie powstanie z niej coś dla mnie.

2 komentarze:

  1. Fantastyczny ogoniasty :-) Piękny kolor i doskonale leży na twojej córci :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek. Przesympatyczna modelka. Bardzo ciekawe zdjęcia zajętej nauką Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń