2 maja 2013

Raglan ukształtowany:)

Nie wytrzymałam.....
Ukształtowałam podkroje pach, oddzieliłam rękawy na oddzielne żyłki, połączyłam przód z tyłem. Proszę się nie śmiać, ale musiałam coś wymyśleć, gdyż jako początkująca posiadam tylko jedne druty na żyłce. Najwyższy czas zaopatrzyć się w komplecik, ale nie o tym ma być.
Po połączeniu przodu z tyłem zrobiłam kilka okrążeń, chyba ze 2 lub 3 i musiałam przymierzyć na moja modelkę:)
Oto efekty,
Przód
                                                                      Tył


                                                         Podkrój paszki

I jak????Podoba się, może być jak na kogoś kto robi pierwszy raz raglan????
Ja jestem zadowolona:)
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Ja się nie znam ale mnie się podoba i czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się znam i też mi się podoba :)))) Wychodzi świetnie. A modelkę masz wyjątkowo słodką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to wszystko dzięki Twoim instruktażom:)
      Dzięki wielki

      Usuń
  3. No super to wygląda! Czekam z niecierpliwoscią na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń