22 maja 2013

Coś dla siebie

Rozpoczęłam:)
Wkońcu coś dla siebie:) tylko jeszcze do końca nie wiem czy to będzie krótka bluzeczka czy może tunika, czy z długim rękawem, a może z krótkim. Wszystko wyjdzie w praniu.
A  może wy coś doradzicie????
Oto stan na dzisiaj


no i jeszcze chciałam poruszyć temat drutów i żyłek....
Chciałabym sobie coś kupić, najlepiej z tych łączonych. Wiem że odrazu całego kompletu nie kupię.
Poradzcie jaka długość żyłki sprawdza się przy dzierganiu....
JA narazie posiadam 80 cm ale już widzę że przydałaby się dłuższa.
Czekam na wasze sugestie.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Ja wolę dłuższą zyłkę, bo lubię mierzyć:) więc tak 120 cm dla mnie jest dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się przychylam do 120 cm żyłki - przydaje się.
    Twoja bluzeczka zapowiada się świetnie - lubię takie paseczki :)

    OdpowiedzUsuń