14 kwietnia 2013

sweterek skończony

ufffffffffff skończyłam:)
zostało pozszywać, ale to po powrocie, bo właśnie wybywamy na poobiedni spacerek:)
Foteczki tez potem.\
Odrazu napisze ze nie jestem do końca zadowolona z efektu końcowego, ale trudno. Wkońcu to moja pierwsza większa robótka i liczę na to ze każda kolejna będzie coraz piękniejsza:)




Włóczka: Kincole Comfort double knitting multi. 60% Acryl i 40 % Nylon. Zużyłam niecałe 100 g


Dekolt mógł być większy. Następnym razem się poprawię. Ale chyba jak na pierwszy raz to może być. Na modelu nie wygląda źle.


Teraz będzie robótka na drutach z zyłką, włóczka 100 % Acryl. Chciałabym zrobić bluzeczke dla córki raglanem od góry ale nie wiem czy wyjdzie. Będę próbować.
Pomocne będą mi filmiki, rady i super samolicząca tabelka od http://intensywniekreatywna.blogspot.com/


2 komentarze:

  1. No i prosze jaka ładna kamizelka wyszła ;D Ja bym wolała żeby była trochę dłuższa - tak za pupę, bo lubię jak jest ciepło w plecki ale super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi to samo weszłam napisać :)

    OdpowiedzUsuń