29 października 2013

Komplet dla Karolinki:)

Miała być tylko chusta.....Miał to być prezent niespodzianka....Dodatkowo wyszła i czapka:)
Mam nadzieję że się spodoba, ale tego dowiemy się jak przesyłka dotrze do Karolinki:)
Chusta zrobiona najprostszym wzorem, pojedynczą nitką na drutach 3,5.
Robiąc czapkę pomyślałam że fajnie byłoby kolor jakoś rozjaśnić, więc różową nitkę połączyłam z jaśniejszą, dla mnie to kolor ecru ale według producenta jasny piasek.... I tak czapka powstała z podwójnej nitki:) Wzór ściągnęłam z bloga pewnej koleżanki i mam nadzieję że mi to wybaczy:)
Za modelkę jak zwykle moja córka



Chusta powstała z włóczki DORA - 100% akryl, 100 g/250 m, kolor 045 wg producenta kolor róż. Zużyłam nieco ponad 1 motek:)
Czapka powstałą z połączenia powyższej włóczki DORA z włóczką Classic firmy Interfox - 100% akryl, 50g/330m, kolor 57207 wg producenta jasny piasek. Zużycie niecały motek:)


1 komentarz: